Regulamin szkoleń

Jeżeli chcą Państwo wziąć udział w Szkoleniach, które organizujemy, powinni Państwo zapoznać się z treścią tego dokumentu.

Jeżeli w dokumencie piszemy:

“my” – oznacza to Katarzynę Moneta-Spyra, prowadzącą Polskie Centrum Psychoterapii Skoncentrowanej na Emocjach (EFT), adres: ul. Kozietulskiego 37/1, Warszawa, NIP: 1132245147, REGON: 140378678 oraz jej zespół specjalistów
“Ty” – oznacza to każdą osobę korzystającą z naszych usług

Można się z nami skontaktować mailowo: kontakt@centrumeft.pl lub telefonicznie: +48 690 530 614

 Wyjaśnienia pojęć pisanych dużą literą znajdą Państwo w słowniku na końcu Regulaminu.

Jakie Szkolenia organizujemy?

  1. Szczegółowe informacje na temat konkretnych szkoleń, takie jak zakres, forma, cena i terminy, opisane są w ofercie tych Szkoleń na naszej stronie internetowej (https://centrumeft.pl/). W ofercie każdego Szkolenia opisane są też dodatkowe zasady i warunki udziału w Szkoleniu.
  2. Jeżeli z oferty Szkolenia wynika, że liczba uczestników jest ograniczona, możemy odrzucić zgłoszenia złożone po przekroczeniu tej liczby.
  3. Szkolenia prowadzona są przez specjalistów posiadających odpowiednie kompetencje.

 

Jak możesz zgłosić Uczestników Szkolenia?

  1. Miejsce na Szkoleniu można wstępnie zarezerwować wypełniając formularz udostępniony na naszej stronie internetowej. Proszę wpisać pełne i prawdziwe dane.
  2. Po otrzymaniu Państwa zgłoszenia prześlemy maila z informacją czy Państwa zgłoszenie zostało przyjęte. Jeżeli tak – w mailu prześlemy informacje dotyczące dalszych kroków, niezbędnych do rezerwacji miejsca na Szkoleniu.
  3. Warunkiem rezerwacji miejsca na Szkoleniu jest:
    1. spełnianie warunków udziału w Szkoleniu,
    2. odesłanie uzupełnionego formularza zapisu,
    3. akceptacja Regulaminu i zasad udziału w Szkoleniu,
    4. dokonanie opłaty za Szkolenie,
    5. przesłanie wymaganych dokumentów (jeśli dotyczy).
  4. W chwili, kiedy wszystkie warunki zostaną spełnione, zawrzemy umowę dotyczącą świadczenia usługi (Szkolenie). Na treść umowy składa się Regulamin oraz informacje o Szkoleniu wskazane w ofercie, w szczególności dodatkowe zasady dotyczące konkretnego Szkolenia.
  5. Jeżeli potrzebują Państwo faktury za udział w Szkoleniu, proszę nas poinformować przed dokonaniem płatności podając odpowiednie dane (nazwę firmy, adres, NIP).

 

Jak możesz zrezygnować z udziału w Szkoleniach?

  1. Jeżeli chcą Państwo zrezygnować z udziału w Szkoleniu, proszę wysłać oświadczenie o rezygnacji mailowo.
  2. Jeżeli złożą Państwo oświadczenie o rezygnacji ze Szkolenia:
    1. nie później niż 30 dni przed dniem, w którym Szkolenie się rozpoczyna (w przypadku Szkoleń obejmujących kilka spotkań chodzi o dzień pierwszego spotkania), zwrócimy opłaty uiszczone na poczet tego Szkolenia, pomniejszone o kwotę 300 zł (jest to koszt ponoszony przez nas w związku z obsługą procesu rezerwacji i wstępną rezerwacją miejsca na Szkoleniu),
    2. później niż 30 dni przed dniem, w którym Szkolenie się rozpoczyna, będą Państwo zobowiązani do pokrycia pełnych kosztów Szkolenia – wynika to z faktu, że na tym etapie musimy już uregulować wszystkie płatności związane z organizacją Szkolenia, takie jak wynajęcie sali, przygotowanie materiałów itp.

 

Jakie zmiany w zakresie Szkolenia możemy wprowadzać?

  1. Możemy zmienić program Szkolenia (osoby prowadzące, tematy, godziny, termin, miejsce) lub sposób realizacji (Szkolenie stacjonarne na Szkolenie online i odwrotnie), jeżeli, pomimo zachowania należytej staranności, pierwotny program Szkolenia będzie niemożliwy lub znacznie utrudniony do zrealizowania, np. na skutek choroby osoby prowadzącej Szkolenie lub innych zdarzeń będących poza naszą kontrolą. Mailowo poinformujemy o zmianach, o których mowa powyżej.
  2. W wyjątkowych przypadkach, w szczególności, jeżeli jest to uzasadnione trudnościami organizacyjnymi, technicznymi lub brakiem wystarczającej liczby zgłoszeń, możemy odwołać Szkolenie. O odwołaniu Szkolenia poinformujemy najpóźniej 48 godzin przed planowaną datą Szkolenia.
  3. W przypadku, gdy z powodu siły wyższej, przeprowadzenie Szkolenia będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione, możemy odwołać Szkolenie później niż 48 godzin przed planowaną datą Szkolenia, także w dniu rozpoczęcia. O odwołaniu Szkolenia poinformujemy mailowo.
  4. Uiszczoną opłatę za Szkolenie, które zostało odwołane, zwrócimy Państwu w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowaliśmy o odwołaniu.

 

Jakie są zasady ochrony własności intelektualnej?

  1. Wszelkie prawa autorskie do utworów prezentowanych w ramach Szkolenia (w szczególności programu zajęć, sposobu jego przedstawienia oraz ćwiczeń prowadzonych w ramach Szkolenia), a także materiałów edukacyjnych wykorzystywanych przy prowadzeniu Szkolenia, stanowią naszą własność intelektualną.
  2. Uczestnicy nie mogą:
    1. nagrywać ani w żaden inny sposób utrwalać (np. wykonywać zdjęć) przebiegu Szkolenia (zarówno obrazu, jak i dźwięku, w całości ani w części),
    2. utrwalać, zwielokrotniać lub rozpowszechniać, w całości lub w części, treści udostępnianych w ramach Szkolenia, zwłaszcza utworów prezentowanych w ramach Szkolenia, wizerunków i wypowiedzi Uczestników oraz osób prowadzących, a także materiałów edukacyjnych.

 

Jakie obowiązują zasady przetwarzania danych osobowych

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych opisaliśmy w informacji dołączonej do Regulaminu.

Jak możesz zgłaszać reklamacje

  1. Jesteśmy zobowiązani do świadczenia usług zgodnie z umową. Zakres naszej odpowiedzialności wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z postanowień Kodeksu Cywilnego.
  2. Ewentualne reklamacje można przesyłać mailowo.
  3. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

Co jeszcze warto wiedzieć

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem będziemy stosować przepisy prawa polskiego.
  2. W przypadku niektórych Szkoleń dla uzyskania certyfikatu niezbędne jest przekazanie danych kontaktowych uczestników do Stowarzyszenia ICEEFT – International Center for Excellance in Emotionally Focused Therapy zarejestrowanego w Kanadzie (w celu umożliwienia kontaktu Stowarzyszenia z uczestnikami). Decyzją Komisji Europejskiej z dnia 20 grudnia 2001 r. Kanada została uznawana jest za kraj zapewniający odpowiedni poziom ochrony danych osobowych przekazywanych ze Wspólnoty do odbiorców objętych przepisami ustawy kanadyjskiej o ochronie informacji osobowych i dokumentów elektronicznych.
  3. Regulamin wchodzi w życie w dniu 28 sierpnia 2025 roku.
  4. Pojęcia pisane wielką literą mają następujące znaczenie:
    1. Szkolenia – szkolenia, warsztaty i podobne wydarzenia organizowane przez Katarzynę Moneta-Spyra, prowadzącą Polskie Centrum Psychoterapii Skoncentrowanej na Emocjach (EFT), adres: ul. Kozietulskiego 37/1, Warszawa, NIP: 1132245147, REGON: 140378678,
    2. Uczestnik – osoba fizyczna zgłoszona do udziału w Szkoleniach,
    3. Regulamin – ten dokument.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH OSÓB

Dbamy o to, aby Państwa dane osobowe były bezpieczne. Działamy w tym zakresie zgodnie z RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz innymi obowiązującymi przepisami.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest Katarzyna Moneta-Spyra, prowadząca Polskie Centrum Psychoterapii Skoncentrowanej na Emocjach (EFT), adres: ul. Kozietulskiego 37/1, Warszawa, NIP: 1132245147, REGON: 140378678

Można się z nami skontaktować mailowo: kontakt@centrumeft.pl


Dlaczego i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu:

  1. zawarcia i wykonania umowy dotyczącej świadczonych usług, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
  2. dokonania rozliczeń, w tym prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz wypełniania obowiązków podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
  3. wynikającym z naszego uzasadnionego interesu, w szczególności w celach statystycznych, archiwizacyjnych, badania jakości i satysfakcji, marketingu bezpośredniego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
  4. ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Jak długo przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe przez okres wykonywania Umowy. Po tym okresie możemy przetwarzać Państwa dane do czasu upływu terminów przedawnienia roszczeń (co do zasady sześć lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa przestała obowiązywać).

Dodatkowo:

  • dane przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym prawa podatkowego, będą przetwarzane przez okres niezbędny do wypełnienia tych obowiązków,
  • w przypadku, gdy dane są przetwarzane na podstawie mojego uzasadnionego interesu, będą one przetwarzane do czasu istnienia interesów stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu zgłoszenia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?

Możemy przekazywać Państwa dane osobowe swoim zaufanym współpracownikom, takim jak dostawca oprogramowania, dostawca płatności, biuro księgowe, podmioty świadczące usługi prawne, marketingowe, statystyczne, archiwizacyjne.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług, korzystam z usług innych dostawców, np. w zakresie wsparcia IT. W związku z tym Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza teren Unii Europejskiej. W takim przypadku przekazywanie danych odbywać się będzie w oparciu o stosowną umowę zawierającą standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską, bądź na podstawie odpowiedniej decyzji Komisji Europejskiej.

Jakie są Twoje prawa?

W związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, mogą Państwo:

  • żądać udzielenia informacji o tym, jakie dane osobowe przetwarzamy (tzw. prawo dostępu),
  • żądać sprostowania Państwa danych, jeżeli staną się nieaktualne, niekompletne lub w inny sposób niepoprawne,
  • żądać usunięcia Państwa danych, jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe nie powinny być już przez nas przechowywane (w określonych przypadkach możemy odmówić usunięcia danych),
  • żądać ograniczenia przetwarzania Państwa danych (w sytuacjach opisanych w art. 18 RODO),
  • żądać przeniesienia Państwa danych do innego administratora,
  • zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania tych danych, które przetwarzamy na podstawie swojego uzasadnionego interesu,
  • cofnąć zgodę na przetwarzanie tych danych, które przetwarzamy na podstawie Państwa zgody,
  • wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i wykonania Umowy.